Tråååk!

Nu sitter jag här och väntar på att min modell av Moussaka ska bli klar. Undra när jag satte in den i ugnen och när den borde vara klar?? Jaja, det är väl bara att känna med stickan.

Jag är dock lite bitter! Hade jag inte börjat klockan 7 imon hade jag partajat ikväll. Det är ju restaurangfest på Olles ikväll och massa folk ska dit, men inte jag. Skit surt! Men det blir väl fler gånger antar jag.
Annars så ska det bli kul att jobba imon igen, jag triiivs verkligen! Kanske ska kolla lite sommarjobb där uppe.

Så har någon lika tråkigt som jag och ska upp vid 5 imorgon bitti så kom gärna hit ikväll och tråka tillsammans med mig..



Förresten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0