Det går bra nu, kompis det går bra nu

Nu är det bara massa fler jobbtider i höst som fattas, sen känns allt super bra.

Dock har jag haft en riktigt tråkig eftermiddag, eller ja, den började bra eftersom jag visste att jag skulle få besök. Men nu när Putte inte har kommit så börjar jag bli lite rastlös och uttråkad. Men men, man kan inte ha kul jämt.

Detta är alltså den sista schemalagda veckan jag jobbar i sommar. Känns så sjukt att det redan har gått 8a veckor! Nån som jobbar på ett demensboende som vet att ni behöver timvikarier? Jag vill jag vill jag vill!


Bla bla bla bla bla. Jag mår så braa, känns som att jag hoppar runt på rosa moln. Mycker märkligt!
Ha en underbar natt, det ska jag ha. Drömma massa underbara drömmar ska jag göra.

Sissi förresen, när var det vi skulle ses snuttiplutti? <3


Kommentarer
sissi

hej min älskade vän. kul att du verkar glad i inlägget :) jag kan måndag och tisdag nästa vecka tror jag?

Kan förresten lämna ditt namn och nummer till min chef ;) så kanske vi ses liiite oftare om vi har tur <3 hör av mig såfort jag vet ;) lööööve <3

2010-08-09 @ 21:51:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0