Lyyyys

Te, tända ljus och Chuck, det är vad det kommer att bli om en liten stund. Ska ha höstmys idag med, fast idag ska jag flytta in myset till sovrummet så jag kan somna utan att behöva gå och lägga mig :)

Imorgon blir det en fara hit och dit dag, först ska jag fylla i eferanmälan till högskolan. Sen ska jag ner till VLC för att kopiera mina betyg både från gymnasiet och MedLearn och sen ska jag lämna dom på högskolan.
Efter det så ska jag hem, fixca iordning hem och mig lite innan jag beger mig hem till mamma. Där ska jag först hjälpa henneatt städa lite och till sist blir det kräftskiva med henne och Stefan. Underbara Stefan, haha!

Men nu ska jag röra mig sakta men säkert mot sängen, MYYYS!

NattiNatii*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0