15 Februari

Inte roligt! Jag avskyr att vakna på morgonen efter en natts förkyld sömn. Alla äkliga beläggningar och torrheten i munnen är nog bland det värsta som finns.
Men jag är uppe iaf, jag tror inte att jag har lika myket feber idag vilket är en väldig tur eftersom jag kan gå på ett av mina "möten" iaf så man får det överstökat och ur världen.

Så nu sitter jag här med kaffit och har hävt i mig en treo och hoppas på att den hjälper snart. Sen vid halv 12 ska jag väl åka dit och hoppas på att det går fort så jag kan åka hem igen och soova.

Sur faktiskt Pernilla att jag inte kan följa med på träningen idag, jag var lite taggad på det faktiskt. Men som sagt, inte när jag ör sjuk. Hoppas du inte blir fr arg på mig :P

Men krya på er alla andra som det är lika synd om som mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0