Ganska skönt :)

Jag är så tacksam för folk i min närhet, även om jag är den sämsta i hela världen på att höra av mig så tycker folk om mig ändå. De vet att jag faktiskt är sämt i världen på det, det är inget illa menat mot er, det är bara sån jag är.
Jag skriver detta i lite försvar eftersom jag som skriver är super duper pålig på att höra av mig.
Visst, just nu är det väldigt mycket och ahr varit hela julen så har inte varit så sugen på att höra av mig till någon förutom mamma typ :P
Men så ni vet kära vänner, jag bryr mig även om mitt nr inte kommer upp på er mobildisplay lika ofta.

:) Saknar er iaf, eller några speciellt och jag hoppas att ni tar åt er lite extra :D :P


Kommentarer
Anonym

ja mej ringer du f*n aldrig! haha,skoja bara=) förresten...e lite ledsen i ögat ,stämmer det att du inte längre är min svägerska?

2010-01-05 @ 17:53:45
URL: http://www.metrobloggen.se/hyperjezzie
Linn

Jag tar åt mig, ah eller, Jag är sämst på att höra av mig, men du finns ofta i mina tankar ylva ! Saknar dig varje dag när jag sitter på jobbet ! hoppas du vet att jag tycker om dig :)

2010-01-07 @ 16:29:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0