uppdatering..

Nu har frukosten hamnat i magen och oj va gott det var. Ätit så mycket så det känns som att jag kan rulla fram :P

Men Camilla messade och sa att hon inte orkade upp till A6 med mig :(. Men sen fick jag tag på Stine istället och hon ville följa med upp. Så jippie! Jag får träffa Stine innan hon åker ner till skåne igen. Wohoo :)
Så nu sitter jag och väntar på att hon ska höra av sig så jag kan bege mig upp till a6 och möta henne.

Sitter och lyssnar på Winnerbäck och drömmer mig tillbaka ett par år.
Göteborg, Ida, Alma, Winnerbäck <3 Fasen va roligt det var den helgen!
När vi stog utanför konserten och jag kom på att jag hade glömt min biljett och fick åka spårvagn hem till Fiip helt själv. Shit! Hajjar inte hur jag vågade det. Men göteborgare är ju snälla i allmänhet så jag fick lite hjälp påvägen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0