10 Mars 2010

Tiden går så foooort! Sjukt fort går den, men och andra sidan blir det sommar snabbar då:) Och det vill jag ju.

Vaknade vid halv 8 idag, kuul. Kunde dessutom inte somna om som jag brukar, hejja! Så jag är lagom seg kan jag säga.

Fick en lite suprise här innan.. Haha! Jag berättade ju om hålen i min lägenhet ju, idag fick jag upp en betong pinne ur hålet i vardagsrummet. Varför har jag inte en aning om. Men det är väl bara att tack och ta emot antar jag :P


Så idag så ska jag ner till skolan, det blir en promenad dit. Måste ju njuta av vädret så länge det varar, imorgon kommer det tydligen mer snö enligt mor min.
Sen ska jag både till WeCall, A6 och Solåsen och då tillsist tillbaka till skolan igen. Har inte en aning om hur jag ska hinna detta. Men det löser sig nog hoppas jag :P
Eller så tar jag bara WeCall där emellan och tar doppresenten efter intervjun imorgon, jag får se lite hur jag känner.

Pujkarna mina lider av elementbytet eller Zeke gör det iaf. Om han vågar visa sig så smyger han omkring och ser helt tilltuffsad ut. Igår fick jag tvinga fram dom från under badkaret :( Tycker så himla synd om dom.
Men titta sp söta min älsklingspojkar är, dom ligger och håller handen :*

Nu ska jag borsta tänderna och börja bege mig ner mot stan.
Skinjackan på, musik i öronen och solen i ögonen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0