11 Mars 2010 - Sjukt nervös

Uppe är jag iaf, men jag mår sjukt dåligt! Illamående och skakar som ett aspöv, det här är inte roligt! Jag förstår inte varför jag måste må så här innan jag ska göra nåt speciellt. Jobbigt som faan är det.

Bussen går här om knappt 1 timme, det sura är att jagkommer att vara framme 25 minuter innan jag ska vara där eftersom 12 inte går som normala bussar. Suck!

Iiingen rolig morgon..
Efter intervjun måste jag ta mig till solåsen eftersom jag inte fick tag på doppresenten igår. Men efter att jag har fixat det så ska jag hem och igga på soffan resten av dagen.


Ååååångest!

Och för guds skull kom inte med någon dryg kommetar om att jag är bakis för jag tog det fan lugnt igår och jag känner igen skillnaden på mitt mående.


Kommentarer
jessica

jag är också sån när jag ska göra nya grejer=)jobbigt sam fan......

2010-03-11 @ 16:11:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0