15 Mars 2010

Goood morgon :) här sitter jag i soffan och dricker Kaffe Latte, hur gott som helst. Elementkillarna väckte mig vid 07.48 idag av att dom kom in och lämnade mina nya vita fina element. Sen sa dom att dom kommer senare och sätter upp dom.
Så nu borrar dom igen så det ekar i huset, Yeey! Men då är det ju klart snart iaf.
Igår hände inte så mycket, mest soffa-tv-film.

Idag så ska jag iväg och handla med syster och barnen sen efter det kanske det är fotbollsträning. Får se ifall jag hinner och känner för det. Just nu känner jag faktikst för det :P

Men innan dess så måste jag plugga, ligger efter med två inlämningar som jag sist inte förstod ett dugg av men nu kanske det har klarnat lite.

Men nu ska jag dricka  min latte i lugn och ro, efter det dusch och sen plugga :/

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0