16 Mars 2010

Jag tränade igår och vet ni vad? Det var skönt och verkligen nåt jag kommer att vara med på varje måndag och torsdag. Det var till och med rooligt, Tack Pööni för att du tvungade och tjatade med mig :)

Idag är det dock inte lika roligt, har liite träningsvärk i benen kan jag meddela. Men men, det betyder ju att jag faktiskt har tränat och brännt lite.

Idag så ska jag plugga och jag ska dammsuga av lite, det är för snuskigt igen. Suck!
Sen senare kanske jag ska träffa Robban, ska bli så roligt :) Och om jag inte minns fel så tror jag att jag ska tvätta ikväll med :S

Men nu vidare med morgon kaffet :D


Kommentarer
jessica

vad tränar du=)?

2010-03-16 @ 09:24:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0