17 Mars 2010

Gårdagen kan man samanfatta med ett ord.. Störd!
Vaknade, gick upp, gjorde mig iordning. Pernilla hämtade mig efter jobbet och vi åkte och fixade och handlade grejer till hennes lägenhet. Och vi var lika störda som vanligt, vi två är ingen bra kombination :P Haha! Scatman!! Hahahaha!
Sen åkte vi hem till henne och började fixa ihop (jag fixade) hennes nyköpta databord och sen en förvaringshylla till hennes gaderob. Så roligt som det var igår har det nog aldrig varit att sätta ihop IKEA grejer :P Möjligvis gången då Nirre och koffe skulle lyckas få ihop min tv/bokhylla. Haha!

Sen åkte jag hem i hopp om att tvätta, men jag hade väl antagligen satt upp fel tid så det bidde det inget med.

Idag vaknade jag vid halv 9 av att dom började borra och efter det har jag ju inte kunnat sova. Suck!
Robban hörde av sig här innan så jag kanske ska träffa honom här sen.

Men nu ska jag göra något åt min höstack til hår.
Ha en super duper dag!


Kommentarer
sara

fin blogg du har!



kram

2010-03-17 @ 12:59:05
URL: http://smuls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0