18 Mars 2010

Jag börjar bli så sjukt trött på dessa jävla hantverkare!! Nu var målaren inna här och målade mina rör, förstår inte alls varför dom måste målas vita. Varför inte ha dom i rörfärgen istället, rostfritt liks. Men men, vätterhem är ju lite krepiga med inredningsdesignn, plåttak, bruna lister osv :P

Nu ska jag hoppa in i duschet iaf, ska ju på möte på Ryhov klockan 13 så det är väl bäst att börja göra sig iordning antar jag. Efter det blir det nog bolaget inför imorgon och efterdet fotbollsträning :):):) Sjukt att jag faktiskt längtar och ser fram emot det :P Den du!

Men som sagt, duchen nästa!
Have a nice day!


Kommentarer
Anonym

Men snälla sluta gnäll någon gång! Var glad över att du har en hyresvärd som fixar och ordnar!!

2010-03-18 @ 21:17:02
sissiplutt

gå å tracka en annan bloggare.....

2010-03-18 @ 22:28:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0