Duktig?! Javisst!

Är så otroligt duktig! När jag väl kommer igång går saker av bara farten..
Nu har jag
-Gjort iordning på balkongen, dammsugit, plockat undan, ställt upp bord och stolar inför sena sommarkvällar med kall öl och vattenpipa (måste läggas till på inköpslistan)






- Planterat om 3 växter (där är bara två:)





- Målat om ett tråkigt/fult bort för att det är kul. INte för att det blev mycket bättre, men som sagt.. Kuuul!




- Satt upp taklamp-sladden i vardagsrummet som folk har klagat ganska så mycket på.





Visst har jag varit duktig!!
Nu ska jag in i en dusch, sen blir det soffan resten av kvällen :)


Kommentarer
Elvira

Mysigt det var på balkongen =) Kan du inte lägga ut bilder från din lägenhet? Du bor väl i en annan nu? =) Kram kram fårn Elvira

2010-03-31 @ 13:30:45
URL: http://elviton.blogg.se/
Elvira

Jaha haha, en kundvagn? xD Jaha det lät ju inte bra.. men stick till ikea och köp lite nytt - det är alltid kul med lite uppiffning ;)

2010-03-31 @ 17:41:38
URL: http://elviton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0