Kryptiskt inlägg

Ironiskt var med om nästan precis samma grej idag som förra gången. Dock väldigt skönt att det inte ens gjorde hälften så ont denna gången. Men att få reda på e sån grej på ett sånt sätt är inte roligt, varesig det faktiskt denna gången känns väldigt skönt, bli av med vissa grejer. Men det känns ändå tror jag. Det är nåt jag går och grubblar på iaf.

Var ute och gick runt hela råslätt innan och försökte rensa lite tankar men dom går runt i huvudet lika mycket som innan ändå. Yeye! Det går väl över antar jag.

Kvällsplanerna gick i kras, eller ja det fanns ju inga planer men det blev inget party idag iaf. Sitter hemma med vin, mina pojkar och melodifestivalen nu. Sorgligt me sant. Är nog ganska bra, hade det varit partaj kväll vet jag inte hur den hade slutat med tanke på mitt humör.

Men nu vidare med vinet och melodifestivalen.
Ha en fin kväll allihopa! Parta lite åt mig med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0