Oonsdag

Nu har jag precis kommit hem från en lunch nere på stan med Robban. Han är minsann sig lik även om det är sjukt längesen jag träffade honom. Hoppas att han kommer på fredag, skulle vara roligt att festa till det lite med han.

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa lite socialpsykiatri tror jag minsann, kan ju hoppas att man somnar med boken på huvudet. Känner att jag behöver liite mer sömn idag, så en eftermiddags power nap blir det nog allt.

Någon som har planer för kväller förresten? Det är ju trotts allt onsdag..


Kommentarer
jessica

okej,duktigt du e!! själv så har man så dåligt bollsinne att jag nästan jämt helt ärligt sparkar bredvid bollen=)

Jag ska me ta tag i träningen igen. ska börja i mon faktiskt!=),ska våga mej på nått jäkla danspass alldeless ensam..haha, det lär ju se roligt ut när jag kanske lyckas med 1 steg av 100=) Men allt för att utmana min ångest.

jag har bara det numret till jeppe som jag nu haft i jättelänge så det borde du väll ha? han har ju inte bytt så vitt jag vet? Men däremot så brukar han ju vara URKASS på att svara=)men jag kan kolla upp....

2010-03-18 @ 01:08:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0