Störd stördare stördast!

Har nu fått ytterigare ett bevis på att Ylva+Pernilla inte är någon bra kombination. Vi är inte normala när vi umgås. Haha!

Åkte iväg till henne efter ett låångt utdraget samtal om uttråkning för att vi ville ha kinesmat. Och guuuu va gott det var! Så vi köpte mat, åkte hem till henne, åt oss sjukt mätta och sen åkte jag hem igen. Haha!

Nu sitter jag här i min soffa och myser med ett glas rött, mums! Kalla mig alkis om ni vill ;P Inget illa menat eller ingen pik mot någon.

Imorgon är det prov som gäller, gånger 2 till och med. Shit, har inte alls pluggat så mycket som jag borde. Meen vi märker hur det går, ska bli väldigt spännande att se dessa reslutat. Och Sissi om du läser detta innan vi ses imon, borde vi inte vara där innan 12 eftersom lunchen börjar då? Vi kan vara där vid halv eller kvart i istället. Hinner du det? Jag kommer att vara där då iaf :)

Men nu ska jag återgå till de dö tråkiga tv programmen.

Tjillivippen vettja! Haha


Kommentarer
Anonym

Äh,ja är nog me alkis för jag sitter här vid datan kl 02.16 och väntar på att gubben ska komma hem från jobbet & köpa med sig en folkis från macken till mig!=)hahaha

2010-03-25 @ 02:17:55
URL: http://www.metrobloggen.se/galenpannanr1


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0