Tisdag kväll

Har precis kommit hem från Pööni :) Lika trevligt som vanligt :P Haha! Busat massa med hennes små kissongar.
Nu blir det nog sängen och film tror jag, är sjuukt seg och fruktansvärt mätt.

Imorgon ringen klockan som vanligt 6.45 för att jag måste upp klä på mig nåt ifall hantverkarna kommer vid 7. Dom har visserligen inte gjort det än, men fallifall.
Sen ska jag till skolan imon vid 12, måste prata med vår lärare om en inlämningsuppgift som verkar omöjlig. Sen ska jag även fråga henne fall jag kan skriva henne som referens. Men det tror jag nog.
Efter det ska jag till WeCall och fråga min gamla chef där ifall han också kan vara en referens, det går nog bra det med tror jag.
Efter det ska jag till ett ställe och köpa en doppresent till Alice, hon ska ju bli blöt på lördag. Hon ska få nåt som jag alltid ville ha när jag var liten, men konstigt nog aldrig fick. Varför vet jag inte, blev väl bara inte så..
Och till sist efter det så ska jag tillbaka till skolan igen för att sen vidare med Sissi och plugga och någon mer ska med.
SUCK! Vilken fara hit och dit dag jag kommer att ha imorgon. Meeen då har man ju iaf nåt att göra :)

Kom på att jag måste renbädda min säng nu, tvättade ju sängkläderna innan. Jobbigt!
Jaja, natti natt på er alla :)


Traderade hem två tröjer igår förresten :)
Ganska så nöjd, speciellt över den roosa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0