29 Maj 2010

Det är snart Juni, skolavslutning, student balerna är i full gång.
Tänk om man kunde få gå om tredje året på gymnasiet och gå igenom allt det där roliga igen. Studenten och balen är två dagar jag aldrig kommer att glömma. Tråkigt att sånt bara händer en gång i livet.
Nog för att jag tar Uska-examen nu i början av Juni, men det känns inte riktigt som att det kommer att vara samma grej tyvärr.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, jag har nämligen två hungriga och trötta barn här som behöver det.
Men jag fick faktiskt sovmorgon idag, Markus väckte mig vid 07.45  och Elliott vaknade inte förrens vid halv 9 typ :D Nog för att jag var uppe och gav honom välling vid 5.30. men jag fick ju somna om iaf.

Men nu låter det som jag behöver bära klumpen lite, den sjukt trött klumpen.

Ha det så roligt idag, det ska jag ha ikväll :D


Och Elliot säger:
 n-dsäkäök adfa avaaavaf



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0