14 oktober 2010

Det finns vissa människor på denna jord man aldrig kommer att glömma. Personer som har etsat sig fast och ger rysningar (positiva) varje gång man ser en bild på eller hör namnet.
Var med om det nu på morgonen när jag gick in på fb, fasen vad jag saknar denna människa och tiden som var då. Undra om.. nä äsch skit samma. det var längesen, många år sen. Men jag glömmer dig aldrig och hur kul vi hade.

I alla fall, jag gick upp ur sängen för typ en halvtimme sen, druckit en espresso eftersom mitt kaffe var slut och jag glömde mitt bankomatkort i Emmas plånbok igår så jag inte har kunnat köpa nåt nytt.
Jag ska väl börja ta tag i dagen hade jag tänkt.
Men här kommer ett par bilder sen igår och längst ner en film, som säkert inte alls är rolig för er. Men det skiter jag i, det är mina favorit pojkar iaf!





Men nu en espresso till och påklädning, disk, dammsugning.
Tjohoo!


Kommentarer
Kikki

Jag tycker filmen e jätte mysig juh! <3

2010-10-14 @ 11:38:01
URL: http://kikkilin.blogg.se/
Ida

härliga bilder! puuuuussis.

2010-10-15 @ 10:23:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0