20 Oktober 2010

Mina underbara bäbisar!



Jag var sjukt seg upp ur sängen imorse. Men nu har jag nog varit uppe i nån timme iaf.
Infektionen har blivit bättre iaf, nu gör det inte ens hälften så ont som igår. Skönt!! Men jag ska fortsätta dricka massa massa vatten och äcklig tranbärsjuice så det inte blir sämre igen.

Vad ska man hitta på idag då? Verkar som att alla är upptagna med sina jobb och liknande så jag tror att jag måste ha fantasin själv och hitta på nåt. Det brukar ju gå så super bra då?? Eller inte.
får väl skriva som vanligt att jag måste ta hand om disken och plocka undan lite, men jag kan ju erkänna att 90% av gångerna jag skriver det händer det inte. Det blir ofta en soffliggardag med mina dåliga sserier istället. Det är ju faktiskt mycket roligare än att diska.

Men jag får väl fortsätta sitta här och fundera en stund till. Ha en superdag alla ni som har nåt att göra iaf :D
Puss och Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0