12 September 2010

Oj vad jag inte har gjort mycket alls idag. det har nog hittlills blivit 5 heroes avsnitt, inte svårt att sitta av en hel dag med en bra serie alltså.
Fast lite duktig har jag varit idag med, jag har plockat ur kundvagnen på balkongen och lägt krukorna och det i en hylla jag fick av tompis igår. Sen så har jag börjat projektet "från fula pinnstolar till underbart fina nattduksbord". fast sandpappret tog slut så jag inte kunde fortsätta.

Pojkarna ligger hr brevid och är sockersöta som vanligt. Det känns som dom har hakat på ylva är jämt trött grejenm även om jag faktiskt har börjat piggna till igen :D

Nästa vecka är fullproppad förresten, suck och stön.
Måndag: Jobb 7-14
Tisdag: Skolstart för Familjesociologin
Onsdag: Ullared med de bästa
Torsdag: Jobb igen tror jag
Är det nåt jag har glömt så säg till..
Plus att jag hoppas på att få ett sms från SpecSaviers om att mina glasögon är klara för hämtning. Känns som att de borde vara det snart.

Oj vad jag har skrivit massa strunt nu. ett avsnitt till av Heroes vore inte så dumt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0