19 September 2010

Nu har jag varit iväg och röstat. Tänkte att jag tar och fixar två flugor i en smäll och träffar ida samtidigt. Alla kan ju rösta på juneporten tänkte jag.
Men icke, när jag står där med kuverten i handen och ska lämna fram dom så säger dom att det inte går. Så jag fick ta mina kuvert och åka tillbaka till råslätt och hitta min vallokal.
Men nu är det gjort iaf och jag träffade ju både Ida och Samuel, mycket trevligt.

Nu hade jag tänkt att fixa en ugnspannkaka, det gick ju inte så bra sist. Och sen blir det till att plugga resten av dagen, börjar bli lite småstressad över läsloggen, jag kommer aldrig att hinna! Jaja, det löser sig nog.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0