2 September 2010

Hem ljuva hem!
Det känns som att jag inte har varit hemma på evigheter ch det har jag ju knappt och andra sidan heller. Har bara varit hemma och mellanlandatsen i lördags typ.
Men nu är jag entligen hemma och ska spendera hela kvällen i min underbara soffa under min underbara nya filt med underbar ColaZero och Cheddarpopcorn.

Adelövs marknad idag var kanon, lite tjuriga barn dock men vi överlevde. Jag fick till och med med mig lite grejer hem, en mysig underbar filt och en ny skinnväska bland annat. Min lilla underbara gick ju sönder på kryssningen och blev en hund ;P

Men nu ska jag lägga ifrån mig datorn för idag. Får ju förhoppningsvis min nya dator i helgen förresten, tjohoo! :D
Men ha en underbar torsdagkväll!


Bild från kryssningen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0