30 September 2010

Okej då var det sista september då. Förra året snöade det första gången i början av oktober, så nu vet vi vad vi har att vänta oss.

Senaste dygnet har det varit rätt mycket, eller ja, i tosdags var jag ju i skolan och efter det följde jag med emma till skogen och var där till igår eftermiddag. Då hade jobbet ringt och jag fick hoppa in och jobba igårkväll. Så närjag kom hem sådär vi 22 igår var jag rätt sleten.

Idag har jag skola 17-20. Vi ska gå igenom och diskutera igenom våra läsloggar (alltså citat-helv*terna som jag har pratat om) Och sen måste jag nog dammsuga innan dess. Riktigt härlig dag idag faktiskt :)

favorit ett och två



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0