Hörde jag skååål?!!

Nu är jag duschad och sminkad för kvällen firande. Det var bara att bita i det sura äpplet här för en timme sen. Kan ju erkänna att jag inte var supertaggad direkt, men nu börjar det rätta till sig :)

Så snart nångång sen så kommer Dessan och hämtar mig och då bär det av till slätten för feeeest!


Annars idag så har det inte hänt så mycket mer än att jag var med daniel och jocke på akuten i ett par timmar för att få reda på att dom inte skulle sy daniels hack i kinden. Så hungrig och sur åkte jag hem och somnade på soffan efter lite mat. Känner att jag skulle behöva lite mer än dom 3,5 timmarna sömn jag fick inatt, men men.
Sova får jag göra innan jobbet imorgon..


Ha en underbar kväll!






Hörde jag skååååål?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0