27 Januari 2011

Taskig uppdatering jag vet, sorry! Ni har ju iaf fått lite sms inlägg sålänge.

Vi (jag och pernilla) har haft en hel massa att göra de senaste dagarna. Så var ska vi börja..

Igår hämtade PP mig vid 11 kanske, vi åkte till henne och började flytta.
klockan 14 skulle jag till sjukan och var där en stund sen hämtade PP mig. vi åkte och hämtade upp Emil och åt lite hemma. sen körde vi igång igen. fram och tillbaka till råslätt med grejer.

Kom hem tillslut med alla grejer på rätt adress. då var det fullt hus hemma, känns som det kommer att vara så nu.
Pillipill, Pirripirr, Emil, Daniel, Smigge, Zeké, Hasse, Charlie och jag. Det är grejer det!
Vi grejade och fixade fram till klockan 23, då kände jag och Daniel att det var dags för sängen.

Imorse gick jag upp strax efter 06, fick skjutts till jobbet och slutade klockan 12.
Då hämtade Pernilla mig och vi handlade och fixade lite shit och sen bar det hem till henne och städade lägenheten, körde hem de sista grejerna till mig.
Så nu har vi fixat klart lägenheten, vardagsrummet blev kanonbra likaså hennes lilla krypin. Vi har alltså gjort min tvåa till en trea, skit nice!


Så nu sitter jag här som död i soffan. Två dagar med fullt ös känns i kroppen. Mina vader är inte som de brukar vara och likaså mina axlar.
Pernilla ska till Mullsjö, jag ska in i badet och  sen vänta på/hoppas på att gullet hör av sig.

Så, nu fick ni lite uppdate. Antagligen sjukt snurrigt inlägg med massa stav/slarvfel, jag orkar inte skriva ordentligt.

Puss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0