7 Januarie 2011



Oj va glad jag blev när klockan ringde idag? Inte.
Men men, nu är jag upp iaf och väntar på att mor ska komma och hämta mig.
Vi ska nämligen åka upp till a6 och telenor för att förlänga mammas abonemang och då vill hon natrligtvis ha sin smarta dotter (alltså jag) med sig så att allt går rätt till.
Efter det blir det handling på maxi och sen har hon lovat att bjuda på maat :) Hoppas bara att det blir något mumsigt.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Pernilla snackadet nåt om utgång med Martina som fyllde år igår. Men jag vet inte. Hon ringer väl sen och informerar om hur det blir. Kan ju inte påstå att jag är så himla sugen. Känns som att jag har druckit alkohol sen dagen före nyår.


Men nu ska jag springa ner så mamma inte blir arg.
Puss!!


Kommentarer
Sissi

har du börjat dricka massa nu IGEN :P hahahha löööve ya beautiful <3

2011-01-07 @ 10:03:50
Emma - syster nr ett!

hehe, nu var det ju så att morsan frågade mig innan dig men du kunde tydligen följa med först. :)

Oavsätt så är det lika bra med dig som mig.

2011-01-08 @ 15:44:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0