Med andra ord

Nu är klockan snart halv 2 och jag kom precis hem från Pernilla.
Ikväll blev det mys med tacos, pernilla, alex, frida, daniel och oskar. Mycket trevligt.
Pojkarna avvek tidigt och vi fortsatte kvällen med Med andra ord. Det finns nog inte många spel som slår det. Sjukt kul har vi haft. Bäst varändå Frida; man blandar ner saker i den och kokar ris till. ordet var då gryta. Känn på den ni!

Imorgon ska jag soova tills jag vaknar av mig själv, hoppas då inte att jag vaknar av JP när den kommer. Sen vet jag inte så mycket mer, ska städa undan lite. Fixa och dona tills att jag ska träffa Eda på eftermiddagen om hon inte har glömt det.

Nä nu blir det en snabb varm dusch och sen sooooovaaaa!

Puss!!


Hoppas inte min feghet förstör nåt bara..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0