12 Juli 2011

Nu sitter jag vaken, jo jag är vaken nu även fast jag inte jobbar idag och nej jag är inte sjuk i huvudet.
Familjen Svensson ska ta mig till Göteborg idag.
Himla härligt att komma ifrån den här hålan ett tag :)


Igår var jag med några av mina käraste på Bilbingo, det var en upplevelse och det gjorde ju inte saken sämre att Cattan var med. Men det gick ju åt helvete iaf, tänk om man hade tagit hem potten på 26000 :- eller vad det nu var. Hade inte varit så dumt.

Just ja, Smigge var ju hos doktorn igår.
Jag betalade 900 spänn för att få reda på att han inte hade skabb, det var ju roligt. Inte alls, men jag fick medel mot skabb iaf, om nu de andra två pojkarna har det.

Det är vi tre som kommer ha roligast på denna resa iaf :)

 

 

 

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0