Racket bara försvann ur mina händer..

Efter en lång och seg dag med bara massa smärta och choklad så trotsade jag ontet i magen och åkte till Dessan för att spela brännboll med massa roligt folk :)
Och visst var det roligt, längesen som fn jag lirade brännboll. Det måste börja göras oftare, ett rätt bra söndagsnöje sådär.
Visst att jag bara råkade få iväg racket på mina medspelare så de kunde fått väldigt ont, men jag fick ju trotts allt iväg bollen oftare så då borde det ju vara okej eller..?

Men nu ska jag ta mig ett glas vin, varva ner efter den hårda motionen och kolla på en film, för det har jag ju inte gjort innan idag.. haha.

Hoppas ni har haft en supersöndag!
Puss på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0