30 Mars 2011

Då ska man skriva på uppsägningen på lägeheten idag och lämna in den då.. Känns faktiskt lite jobbigt. Men vad ska jag göra då? Orkar inte ha dåligt med pengar längre.
Så om jag inte hittar mig en etta fram till 1 Maj eller 1 Juni så flyttar jag tillfälligt in hos syster på österängen. Ghetto som ghetto eller?

Annars då? Inte så mycket. Sjukt funderam, gillar inte alls hur det blev eller inte blev. Men det löser väl sig så småningom antar jag.. haha

Men snart kommer syster Emma på lunch och sen blir det jobb 15-21.

Ha det underbart!





Du är sjukt wierd!! Greppar dig inte alls!!


Kommentarer
Anna

Delar du inte hyran med Pernilla? :)

2011-03-30 @ 22:27:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0