15 Oktober 2011

Tiden går så fort!! Sanrt är det november och då borde det vara lite snö eller?
Jag tycker att det är dags för snö nu, första snön är så mysig :) Men jag måste hitta mig ett par skor först dock.

Idag är det lördag och imorgon är det söndag och jag är ledig. Bara så ni vet. Men vad jag ska hitta på det vet jag inte. Gå ut känner jag inte för iaf, eller det har jag inte råd med så det spelar ingen roll. Så antingen blir det mys hemma med älski eller så åker jag väl iväg och gör nåt kul, vem vet.

Meeeeeeen, nu ska jag sätta på lite kaffe och sen ska jag gå och handla hade jag tänkt. Sjukt sugen på lite frisk luft faktiskt ;)

Ha en superdaag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0