15 September 2011

Idag ställde jag klockan på 9 för att vända tillbaka dygnet lite för att jag ska kunna somna tidigt på fredag kväll. Det gick rättså bra.. till en början. Gick upp skit trött, satte mig vid datorn.
Sen vaknade Petter och jag gick och la mig och kollade på tv och sen slocknade jag igen. Suck tänkte jag när jag vaknade igen. Men men..

idag har jag varit hos Karin och hämtat mina bikinibyxor, jag har varit på ica och handlat och sen slääpat hem två sjukt tunga kassar. Sen diskade jag för att kunna laga mat och när disken var klar fixade jag ihop en kasslergratäng utan ost för att jag glömde att köpa det (förbannad). Sen medan den var i ugnen städade jag badrummet grundligt, fixade lite annat och sen åt jag lite. Insåg att maten jag hade gjort inte smakade ett skit (bannad igen). Sen dammsög jag och nu sitter jag här. Hade tänkt att packa om resväskan igen. Måste stryka en skjorta och en klänning, lite jobbigt men behövligt.

Jag försöker hålla mig så sysselsatt jag kan för att inte tänka på att jag åker i övermorgon. AAAAAAAAH!

 

Nä nu ska jag ställa mig och stryka lite.. Wii!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0