15 April 2012

och nu är snart en underbar helg över.
Helgen startade i fredags klockan 16 så jag åkte hem från jobbet. Eller ja, jag mötte upp Petter och vi åkte och skrev på kontraktet på lägenheten, så nu är den verkligen vår från och med 1 Juli 2012. Wonderful!
Sen bestämde vi oss för att det var värt att fira så vi åkte till bolaget och köpte skumpa och vidare till fruktbutiken och köpte jordgubbar.
Sen blev vi sugna på att följa med syster och bror till Ztyle eftersom min duktiga kusin spelade med sitt band där. Sjukt duktiga var dom och det blev en buggrunda med bror. Ingen bra ide så yr i huvuder jag blev, haha.

Sen lördagen kan ni ana hur den blev, pizza och soffan heela dagen. Sjukt seg.

Och idag var det upp tidigt, kaffe, facebook. Städa städa städa hemma och när vi var färdiga med det så tog vi cyklarna till Karin och gick igenom alla mina kartonger. Vi slängde nog iaf en tredjedel av allt som fanns där. Himla bra!

Sen kom vi hem och jag inser efter en bra stund att jag har glömt min telefon hos Karin och då var det bara att sätta sig på bussen och hämta den.
Weey, va kul det var. Men jag hade en snäll syster som skjutsade mig hem :)

Nu ska jag väål snart lägga mig i sängen antar jag, tuff jobbvecka framför mig. jobb mån, tis, ons, ledig tors, jobb fre, lör och söndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0