17 April 2012

Igår när jag gick och la mig tänkte jag
Galet va skönt med sovmorgon imorgon. Kan sova huur länge jag vill eftersom jag börjar klockan 16.
Imorse när jag vaknade och kollade på klockan stod det 7.34.
Då tänkte jag:
Nej, jag vägrar. Vände på mig och slumrade i en halvtimme till sen gick det inte mer.
Suck!


Så vad gjorde jag då, jo jag gick upp satte på kaffe och åt en smörgås. Nu sitter jag här i soffan fortfarande och dricker kaffe och gör mig uprörd över det som pratas om på "Efter tio". Annars inte mycket.




Annars går nästan varje ledig tankeminut till flytten och den nya lägenhet. Jag kollar möbler, tänker på gardiner, flytten och hur vi ska ha det. Det kommer bli så himla skööönt! En stor fin trea! Tänk er, från en etta med jobbiga katter till en trea med katter som man kan stänga ute när dom är jobbiga på morgonen. Hur bra kan det bli. dessutom så har vi en fin innegård där vi kan sitta i solen och dricka kaffe, sola och grilla. Jag kan inte riktigt uttrycka i ord hur bra det här känns! Det enda negativa är att vi kommer ha sjukt dåliga hyresvärdar som det verkar. Men det får vi överleva.
Men trotts att katterna (speciellt Zeké) kan vara fruktansvärt jobbiga, så jobbiga så jag ibland känner för att kasta ut dom från balkongen så är dom bland det viktigaste jag har i mitt liv.
De är ju mina grabbar.
Love them!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0