25 April 2012

Vaknade tidigt som vanligt. Var sugen på gröt och kaffe och gick upp och gjorde det tillslut.
Åt en tallrik gröt och en halv kopp kaffe med mjölk.
Blev yr, hjärtat rusar iväg och skakis. Vad är det nu?!
Väntade på att det skulle gå över men det gör det inte.
Så jag ringde jobbet nu och sjukanmälde mig för kvällen. Som min arbetskollega sa: går det inte över får du ringa vårdcentralen för det där verkar inte så normalt. Och det håller jag väl med om antar jag. Visst att jag kan få lite hjärtklappning när jag har druckit 3-4 koppar svart kaffe på morgonen, men nu var jag ju inte ens i närheten.
Men det är skönt att dom bryr sig.
Men jag hoppas på att det går över.. ska ringa jobbet sen i eftermiddag och säga om jag kan jobba imorgon eller inte.
Det enda jag tänker är:
SUCK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0