8 April 2012

Söndag idag, helgen har gått alldeless för fort. Jag har redan ångest för att åka till jobbet imorgon :/ Men det blir ju bra när man väl kommer dig ju. Men det hade ju inte varit dumt att vara ledig en dag till kanske.

Igår var det en trevlig kväll, lite vin för min del och lite mer vin för grabbarnas del. När klockan blev 22.30 så bestämde sig dom för att åka ner till stan en sväng. Men då var jag tråkig och stannade hemma.

Nu är grabbarna iväg på bilmässan, kände inte riktigt att jag hade råd så jag stannar hemma idag med. Rätt skönt att vara hemma själv och slappa lite.

Så idag blir det inte mycket gjort tror jag, städa undan lite ölburkar sen igår kan jag nog orka med att göra.
Så ni får ha det kanonbra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0