I'm Aliiive!

Nästan iaf känns det som. Har jobbat hela helgen och fra till klockan 16 idag. Såå trött i kroppen.
Men jag har suttit hemma i soffan hela eftermiddagen, nutit av mat och serier och drivit lite med en telefonförsäljare (förlåt Martin från nån eltandborst firma, kunde inte låta bli. Du hade ju exakt samma manus som vad jag hade när jag satt som säljare) så nu mår jag lite bättre.

Imorgon blir det lite städning på förmiddagen och sen iväg och stooooooorhandla med systeryster. Ska flirta till mig lite pantning av burkar med, det behövs.
Och sen ska jag träffa min underbara söta lilla Saarah. Det var hur längesen som helst vi träffades, saknar min donna.

På onsdag var det meningen att jag skulle åkt till Bodil för min andra hypnos men nu ska vi visst visa vår lägenhet för Tobbe så jag måste vara hemma och släppa in han så han kan titta runt lite.

Men nu ska jag fortsätta sitta i soffan, ska nog popa mig lite popcorn och njuta av någon bra film också.
Hoppas ni har det lika bra som jag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0