11 Augusti 2012

Lite tråkigt..
Hade ju kalas idag, födelsedagsfamiljkalas. Hade bjudit alla och bara mamma och syster kom. Tråkigt nog så hade Familjen Svensson (syster+påhäng) blivit sjuka och sen ringde pappa i morse och hade blivit dålig han också. Bror+påhäng kunde inte komma redan från början.
Och jag som hade gjort jätte gott chokladmousse och karmelliserade äpplen till ett helt kompani, plus att jag gick upp tidigt imorse och gjorde super goda citron och kokosmuffins.
Meen man kan ju tyvärr inte hjälpa att man blir sjuk, men fortfarande lite tråkigt. Men jag är väldigt glad att Karin och mamma kom iaf. 
 
Så nu är jag lite sisådär i humöret och måendet, hoppas det blir bättre under dagen. Frågan är bara vad man ska göra idag/kväll. Just nu känner jag inte för nåt alls egentligen men vi får se. Vi är ju ganska så panka också så det är inte lätt att hitta på nåt.
Vi får se, vi får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0