14 Augusti 21012

Nu tar vi om det..
 
Humöret har blivit defenitivt bättre, känns bra. Nu är det bara en liiiiten sak som saknas. Något som har saknats många kvällar nu.
Jag har sån galen abstinens efter chips!!!
Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!Jag vill ha chips!!
 
Annars inte mycket, Petter har suttit med lurarna på och datorn i knät heela eftermiddagen och antagligen kollat på något han tycker är intressant. Jag har nog gjort det mesta för att få hans uppmärksamhet, men inget har hjälpt. En blick eller två har jag fått, inte mer ;P
Så nu ligger jag i soffan och kollar på Bygglov och väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan lägga mig i sängen och kolla på film.
 
Imorgon jobb igen, härligt! Ledig på torsdag och sen blir det en jobbhelg.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0