12 Juli 2012

 
Så var det med det ja.
Galet trött på att varken ha ett ordentligt internet eller riktig fungerande tv. Var himla tacksam över mitt mobila bredband till idag när jag kom hem och min kära sambo berättade att det hade tagit slut. Så nu får vi använda våra telefoner och dela det nätet. KUL(K)?!
 
Annars, jobbar idag, bakat muffins idag som blev super goda. Både kladdmuffins och bärmuffins. Duktig tjej! Och nu väntar jag på att BuffaloWingsen ska bli färdiga så vi kan kolla film och sova sen.
 
Imorgon jobb till 16 och sen typ helg. Ska dock jobba 19-21.30 lördag och söndag, men det räknas ju knappt.
 
Ha det kalas och njut av ert internet och tv.
 


Kommentarer
Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-13 @ 10:13:23
URL: http://forum.modekampanj.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0