4 Juni 2012

Shit va tiden har börjat gå fort nu!
Nu är det till och med mindre än en månad kvar till flytten, JIPPIE!!
Så jäkla skönt alltså.


Helgen har varit kanon, ute en sväng i fredags. Satt på Bishop med trevliga vänner, himla bra ju.
Lördags - Bakis som vanligt hela dagen = inget gjort förutom ätit pizza och tyckt synd om mig själv.
Och Söndagen då var vi riktigt duktiga. Började med att rensa Petters förråd, slängde minst lika mycket av hans gamla skit som när vi rensade hos mig. Sen tvättade vi och städade samt att jag var iväg och handlade en sväng. Och kvällen avslutades med 4 bingolotter och 10 kr i vinst. YEY! Jag blir så jävla bitter, men men.



Idag jobbar jag kväll, börjar 15.45 så jäkla skönt samtidigt som det är sjukt jobbigt. Meeeeeen så är det.

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med och ni får ha det så bra ni kan i skitvädret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0