Det var ett tag sen sist.

Jo alltså, sorry till er typ 4 personer som faktiskt läser min blogg att jag inte har skrivit på typ en månad.
Det har hänt en hel del men det börjar väl att ordna upp sig antar jag. Sakta men säkert.

Men nu är fokusen på flytten iaf.
Idag så ska katterna flyttas till mamma, de får en liten semester och ska vara där en vecka typ. Dels för att ha dom ur vägen i flytten och dels för att svärmor och Edwin kommer. Det blir stressigt nog för katterna, så det är nog det bästa för dom.
Och som sagt så kommer då svärmor och Edwin hit idag. Himla skönt att hon kommer, så någon kan hålla lite koll på oss :P Ordna upp saker och ting.
 
Men nu så ska jag dricka färdigt mitt kaffe och sen sätta igång och dammsuga, städa toaletten och göra iordning för kattflytt. Tack mor för hjälpen <3
 
Kärleken min när vi hade picknick <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0