6 September 2012

Usch va jobbigt det var att skriva september, har inte riktigt insett att första höstmånaden är här.
Visserligen var det superdunder kallt i morse, både tjocktröja oh höstjackan på.
 
Tänkte bara skriva en liten uppdatering, jag har insett att jag är lite dålig på att blogga nu igen. Men vad händer för nåt då? Knappt ingenting, jag jobbar, jag kommer hem från jobbet. Och på tal om jobbet så är det bara en veka kvar nu :/ Sen börjar jag på Öxnehaga, hoppas dom är lika underbara som mina kollegor på Vättersnäs.
Jag får träffa dom nya kollegorna imorgon förresten, vi ska till Göteborg med jobbet oh åker tillsammans med dom eftersom vi har samma chef. Vi har dockk inte fått reda på vad vi ska göra i göteborg mer än att vi får stora fritt fram till 16. Så det blir väl lite spännande antar jag.
 
Men nu ska jag ut  till köket och se ifall det finns något gott att göra till middag, magen kommer snart börja kurra vet jag.
 
Ha det kalas allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0