17 November 2012

och fortfarande ingen snö i sikte. Det börjar bli dags nu tycker jag...
 
Idag är det Lördag. Och hur ska denna spenderas? Jo jag har inget planerat förutom ett efterlängtat, mycket efterlängtat biobesök med Syster och Saarah kl 18. BREAKING DAWN PART 2!!!
 
Innan dess så blir det nog mest mys med min kära tror jag. Han skulle visst se på fotboll här sen så då kanske jag smiter tidigare och hittar på nåt, men vi får se.
 
Annars bra tycker jag. Det går upp och ner, men just nu idag är det upp :) Skönt!
Vad ska jag hitta på att skriva mer då..? Jag vet inte. Jag har bara Breaking dawn i huvudet nu. Haha.
 
Så ni får lite roliga bilder istället. Ha det kalas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0