17 Juni 2013

Nu sitter jag i soffan och väntar på att mina kåldolmar och min färskpotatis ska bli klara. Magen skriker efter mat.
 
Kom hem för en stund sen, har varit uppe på a6 med Pernilla. Har börjat träffa henne igen och nu känner jag verkligen hur mycket jag har saknat denna lilla pingla :) Hoppas att vi tar tag i det här nu och börjar umgås igen.
 
Annars då? Jo jag har börjat smälta frieriet nu och paniken har börjat inta min kropp och mitt huvuvd. Hur i hela friden ska jag lyckas få ihop allting som hör vårt bröllop till. Och framför allt hur tusan ska vi få tag i alla pengar som behövs. Bankrån? Någon som känner för att hjälpa till eller?
 
I går så var vi (Petter, jag och syster Emma) iväg och firade vår kära Karin. Hon fick ett kort med posten för ett par veckor sen där det stod att hon skulle infinna sig på seveneleven igår kl 9. Och på seven eleven säga att hon hette Karin och hade fyllt 35 år. Då fick hon ett nytt kuvert från personen i kassan där det stod att hon skulle ta sig till Swedbank bankomaten i hva och där haffade vi henne.
Dagen spenderades mesti Gränna, med gräddbullar och lite runt tittande och avslutades på Äventyrsminigolfen på Rosenlundsbadet.
Hur bra som helst blev det och precis när vi lämnade in klubborna kom ösregnet. Perfekt planerat :)
 
 
 
Denna veckan blir det nog inte så mycket gjort mer än att det är midsommarafton på fredag. Vi ska ut till Fam Svensson på landet och fira en riktig "Svensson-midsommar" med lekar, klä midsommarstången och äta sill och färskpotatis. Precis vad jag ville och behöver :)
 
Men nu börjar nog maten att bli klar, så vi hörs väl igen om en vecka typ ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0