20 September 2012

Hittintills har dagen varit kanon, hoppas den fortsätter..
 
Vaknade tidigt som tusan som vanligt, men det kan ju bero på att jag har blivit pensionär och går och lägger mig så jäkla tidigt.
Men jag gick upp drack kaffe åt tillslut frukost.
Helst plötsligt var klockan 11 och jag kom på att jag borde göra mig iordning så det gjorde jag och åkte hemifrån. En sväng till Willys för att köpa godis och sen till Vättersnäs för att läma godiset till mina kära f.d arbetskollegor. Tyckte att de var värda det.
Sen var jag där ett bra tag, snackade skit och hade trevligt.
 
Nu är jag hemma, har fixat lite mat som står i ugnen. Idag blir det lax i ugn med spenat och sås och till det pressad potatis. Mums! (hoppas jag)
Och resten av eftermiddagen blir det nåt annar roligt, vet inte vad.
 
Men nu åter till matlagning, tjipp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0