28 Januari 2013

Känner för att skriva lite. Har inte direkt något att skriva, men det får gå endå. Det är inte så många som går in och läser längre. Kan ju bero på att jag skriver ett inlägg varannan, var tredje månad kanske. Men det har varit mycket det senaste halvåret, så det beror nog på det.
 
Igång var jag och min kära inne i stan och lunchade på ChiliThai, alltid lika gott. Efter det blev det semelfika hos Sandra och Andres. Så galet glad för att jag har träffat denna underbara kvinna. Hon har ställt upp och lyssnat, funnits där och bara varit hur bra som helst under denna jobbiga tid. Sen att hon har en trevlig pojkvän så vi kan umgås alla fyra gör ju inte saken sämre.
 
Idag är det måndag, ledig idag också. Så himla skönt.
Så idag ska jag iväg och handla lite med mor, det var ett tag sen vi umgicks mnu så det är dags. Sen ska hon hjälpa mig med en sak också, hemlis hemlis. Petter fyller ju år om en månad typ.

Sen ska jag väl städa lite och tydligen ge mig på att göra en Fläskpannkaka, misslyckades så in i norden sist. Så vi får väl se om det blir pizza ikväll eller inte. Haha.
 
Men nu ska jag göra mig iordning lite..
 
Lite instagrambilder från de senaste halvåret..


Kommentarer
emy

Fin blogg! Allt bra med dig? :)

KRAM

2013-01-28 @ 21:26:52
URL: http://nattstad.se/emyleufstedt


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0