24 juni 2013

Idag är det exakt en månad kvar till Turkiet med min man. Galet vad jag längtar, sol och bad i 8 dagar. I ta krav inga tider att passa. Bara jag och han.

Helgen har varit kanon. Har varit ute hos Emma och pärre hela helgen. Firat midsommar på riktigt, lekt lekar, klätt midsommarstång och frossat i färskpotatis och sill.

Idag börjar dock min jobbiga jobb vecka. Jobbar måndag till måndag och är bara ledig på torsdag. Yey?! Men det är inte det jobbiga. Det jobbiga är busstrejken som börjar idag. Hur fasen ska jag ta mig till jobbet? Hoppas att folk ställer upp och kör lite nu och då. Suck pust och stön :/

Men nu ska jag väl hitta på nåt innan jobbet. Börjar inte förrän 15 idag så nåt hinner man ju med iaf.

Ha det kalasbra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0