2 Oktober 2012

Idag fick det vara nog.
Efter en natt med noll sömn, fick tillslut sitta upp i sängen för att inte hosta konstant och göra hostan lättare att hosta.
Så mådde jag ändå hyffsat bra på förmiddagen, fram till det att jag skulle ta mig till bussen. Det var nog det jobbigaste jag har varit med om flåsade som fan och kunde knappt andas. Mötte upp Petter och han berättade hur likblek jag var i ansiktet, det var då jag bestämde mig för att sjukanmäla mig idag och imorgon. Kändes skit elakt att ringa in sig sjuk knappt en timme innan man börjar men jag hade inte gjort ett bra jobb (jag emnar jag hade behvs en 10 minuters paus för varje trappa jag skulle upp för och det är en hel del trappspringade) plus att jag inte vill smitta ner resten av folket jag hade träffat.
 
Så imorgon blir det att ringa vårdcentralen, se ifall de har en bra lösning på småfebrig, hostar sönder lungor, andningssvårigheter och lock/ont för/i öronen och att det har då hållt på i ca 2 veckor. Dom kanske låter mig komma in så de får titta på mig i alla fall. 
 
Så nu vet ni det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0